pühapäev, 6. september 2015

Tomatimöll

Tartist ma juba kirjutasin, täna läks uus plaaditäis ahju.

Lisaks, kuna eile laekus majapidamisse suur ämbritäis pehmeid üleküpsenud tomateid, tegin ka grillitud möksi basiilikuga. See on mu lemmik juba eelmisest aastast, nõuab küll palju aega (passima kõrval ei pea aga nii üldiselt), sest see plaaditäis küpses mul ca 4h 120C.


Eelmisel aastal olid mul pisikesed tomatid ja nendega tuli pisut teistmoodi maitse, ei olnud ka nii hullult mahlane. Seekord olid pigem suured, lõikasin sektoriteks ja küpsetasin samamoodi.
Vedelikku oli aga kui see kõik ära püreestada, pole hullu.
Kogused olid mul täiesti "lambist", siit ja sealt midagi.
Basiilikut oleks võinud isegi rohkem olla, sest see küpseb sinna sisse üsna lahjaks ära.
Võibolla lisada poole pealt veel üks ports, katsetage!
Maitse järgi ikka ja mõnuga.

Ahjaa, tarti postituses mainitud tśillimoos on see. Neid on erinevate lisanditega, leidsin Stockmannist kunagi. Hästi kärts ja ma armastan toda lisada pastakastmesse ja vahel pirukatele alla põhjale pisut.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar