esmaspäev, 1. juuni 2015

Kevadised koogid

Ma olen siin pisut küpsetanud ka aga pole jõudnud postitada. Mõlemad minu jaoks uued retseptid olid rabarberitega, kuna on ju hooaeg. Esimesest sai ka pilt tehtud, teisega läks kehvemini.

Esimene katsetus oli toscakattega rabarberikook Nami-Namist. Väga maitsev ja ilmselt teen kunagi veel. Mida pisut muudaks, oli või kogus kattes. Minul jäi kook päris rasvane ning kui ma lootsin, et see külmas pisut hangub ja maitseb teisiti, siis nii päris ei läinud. Ma panin niigi vähem võid kui retseptis ette oli nähtud aga ma arvan, et rahuliku südamega võib 100g piirduda.



Teine katsetus oli tummine rabarberi-śokolaadikook Ragne blogist. Tundus väga ahvatlev ja omapärane (ma ei fänna klassikalist biskviidiga rabarberikooki, seetõttu ka katsetan erinevaid alternatiive), eriti see kakaone kooslus hapu rabarberiga. Aga tulemus oli pisut pettumus. Mul ei läinudki see sisu täielikult tahkeks, küpsetamisaeg oli pea poole rohkem kui retseptis. Jahtuda lasin ka piisavalt ning ka hommikul maitses kook täpselt samamoodi kui eelmisel päeval. Omapärane aga uuesti ei teeks. Mõned tähelepanekud veel - mina kaneeli sisse ei paneks, liiga vänge. Koguseid saab ka poolitada, millegipärast kipub mul see vahel meelest minema. Kuigi selle koogi puhul polnud probleemi, kuna küpsetasin küllaminekuks kaasa. Aga ikkagi, seda tuleb palju, olge te hoiatatud :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar