teisipäev, 17. märts 2015

Jõulutäht

Lugesin kuskilt netiavarustest eelmisel talvel, et kui jõulutähte tassida 6 nädalat pimedasse ja tagasi ning hoida pimikus ca 14h ööpäevast, siis on lootust, et see uuesti õitsema hakkas.

Mul on siin üks kahar taim aastast 2013, juba siis oli ta visa ja õitses pikalt. Seejärel ajas uusi võsusid, lehti ja püsis kena roheline. Kuna ma eelmisteks jõuludeks (2014) sain uue (mis on ka roheline ja ikka veel ilus), siis mõtlesin vanema versiooniga pisut lustida. Mul on siin panipaik, kus ma hoian koeratoitu ja kus pole aknaid. Täiesti sobilik pimikuks nii nagu seda kirjeldati lille hooldusjuhistes.

Alustasin selle tassimisega vist novembris, igatahes on meelest, et hiljem kui 6 nädalat enne jõule. Ma veel mõtlesin, et isegi kui see 6 nädalat on tõesti reaalne, siis jõuludeks lille enam õitsema ei saa. Siiani ei olnud mingit muutust, kogu aeg ilus roheline. Vahel kastsin, korra kukkus pesurest talle peale, mistõttu pidin pikemad ladvad maha lõikama. Taim nägi peale seda päris kena, ümara võraga ja endiselt roheline. Täna avastasin, et leht läheb punaseks :) Nii äge!
Nii et ca 4 kuud ja kahtlustan, et see pügamine ka meeldis. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar