pühapäev, 11. jaanuar 2015

Kindapaarid

Kirjatükis, mis rääkis tolle Läti proua kudumitest oli mainitud, et ta kudus oma elu jooksul pea 3000 paari kindaid. Ma läksin kohe vaatama, palju minul on kindaid Ravelry´s ja lugesin kokku, et aastatest 2007-2014 on mul vaid 53 paari kindaid ja sõrmikuid (käetorusid ma ei lugenud).
Kuigi, mul on ka neid, mida ma pole sinna kirja pannud.

Ja enne aastat 2007 oli vägagi tõhus kudu-elu aga kes neid kudumeid kõiki mäletab.
Esimesed kudusin ma põhikoolis käsitöötunnis. Need olid beeźi-valgega ruudulised lapsekindad, valge soonikuga.
Täiesti iseseisvalt kudusin pisut hiljem omale kindad, mis olid põhivärvilt valged aga värvilise mustriga, sh keskel suur kiri - Canada. Meil elas vanatädi Kanadas ja mul oli omamoodi vaimustus sellest.

Need kõige esimesed koos sokkidega olid mul alati eraldi pakis ja kapis aga viimase kolimisega on vist "kuskile ära pandud", nii et ma ei suuda neid enam leida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar