neljapäev, 4. detsember 2014

Korrastasime kappe

Kuna viimaste kuude jooksul on olnud lõngakottides ilge mäss ja segadus (keegi ei viitsi peale kasutamist lõngu õigetesse paikadesse tagasi sobitada millegipärast), siis võtsin tänasel vabal päeval tuulutamise ette. Nii mõnus tegevus, va see, et vahepeal tuli telefonitsi juhendada kolleegi, kuidas süsteemides leida üles see ja teine asi. Siuke paras hotline. Ei lasta puhata inimest, ei lasta :p

Aga peale suurt korrastamist on pilt palju helgem. Ei olegi nii suurt varu nagu ma algul kartsin. Muutused on paremuse suunas. Kasvanud on maavillase ja naturaalsete lõngade osakaal. Ilusaid toone on palju, kogused ei ole suured. Ma arvan, et lõngainventuuri tulemusena võib kokkuvõtvalt tõdeda, et tagavara on paras harju keskmine.


Kuni Jussideni  kõik villased - Aade kahekordne, kolmekordne ja ühekordne; oma värvitud mugulad, Aardlast ostetud villane; Leedu Teksrena ja Midarat; Läti Limbaźi kahe-ja kolmekordset.

Jussi, Novita, Drops, pitsilõngad erinevad, islandi villast ja alumine serv on poolikud tokid, mis mul tavaliselt kuluvad triibusokkideks ära.
Rosin on kohutavalt väsinud, tal oli ju ka kogu aeg vaja passida ja nuuskida. Eriti ägedad olid koerakarvalised lõngad, neid üritati isegi korra vasakule nihverdada.

4 kommentaari:

  1. Ma nagu näeks mitut kampsunit, hulga salle ja äraarvamata hulka sokke-kindaid ;)

    VastaKustuta
  2. Just täpselt :) aga teoorias hetkel. Teoorias ma kogu aeg koon ja palju :D

    VastaKustuta
  3. Ahh kui mõnus!...peaks ka tuulutama lõngu!
    Ilusat jõulukuud!
    terv. Ruth

    VastaKustuta