teisipäev, 15. juuli 2014

Narva

Eelmine nädal oli tegus, lisaks Haapsalule ja Vabaõhumuuseumile käisime ära ka Narvas. Selline kiire ühepäevane trip nagu ma neid ikka teha armastan. Kui nüüd päris aus olla, siis esiteks oli ajendiks üks "minu"-seeria raamatutest. Teiseks, ma polnud aastaid Narvas käinud ja muutunud on palju. Nagu R. Toi laulupeo intervjuus ütles "Eestimaa on korda tehtud ja seda on ilus vaadata". Täpselt niiviisi see on!


Narva aga soovitan väga minna, see on nii teistmoodi, külalislahke ja tegelikult üsna kodune linnake. Jätke kõrvale oma eelarvamused ja minge!



Saate vene keelt praktiseerida (kuigi nad ikka püüavad ka eesti keeles rääkida, inglisega on lihtsam muidugi), kui õigesse kohta satute, siis ka vene kööki proovida. Kolage muuseumides, kohvikutes ja käige turul. Suhelge :)


Lisaks tehakse seal aeg-ajalt toredaid näituseid, nt sattusin mina vaatama viimast päeva üleval olnud niplispitsi väljapanekut. Imeliselt peen ja huvitav käsitööliik, millega ma ise hästi natukene ülikooliajal kokku puutusin.


Kui aega saate, põigake sisse ka tagasiteel Sillamäele. Tollest linnas kirjutasin mõni aeg tagasi koos raamatusoovitusega.

Ja muidugi tasub jalad vette panna Narva-Jõesuus. Peterburi maanteelt ca 12km sisse keerata ning enne ametlikku ranna-ala metsateelt saab vabalt mõne minutigailusale liivarannale. Ametlikul alal, kus spa jms põnevad paigad, on tasulise parkimise ala nüüd. Õnneks oli võimalik parkida ka mobiiliga, linnainimesele sobilikud mugavused. Kood oli vist NJ kui ma õigesti mäletan, infotahvlid on väljas.



Ühest päevast jääb muidugi väheks kui soovida põigata veel siia ja sinna. Aga kui ajalimiit ees, siis tegelikult jõuab küll. Mul ei olnud koeri kaasas ning mutikene vajab ju õhtul pool 8 süstimist, seega oli kindlasti vaja õhtuks kodus olla. Sellegipoolest veetsime Narvas ikka päris mitu tundi ning olulisemad kohad said ära vaadatud.

Soovitan :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar