kolmapäev, 9. juuli 2014

Haapsalus

Esmaspäeval algas teine sats puhkust aga kuidagi nii, et ei saa end sugugi tööasjadest eemale. Tänapäeva tehnika võlud, kõik on liiga lihtsaks tehtud ja käeulatuses. Aga et ennast kuidagi säästa ja patareisid laadida, tegin eile hommikul otsuse, et tuleb kodust välja saada ja kohe. Ilm on terve selle nädala olnud lihtsalt suurepärane ja suvine, Haapsalu tundus seega täiesti mõistlik sihtpunkt :) Kudumistöö kotti ja autole hääled sisse!

Mõte oli minna vaatama pitsikeskust, ma polnud sinna avamisest saadik jõudnud, ainult piltidelt näinud. Ja no on ilus! Hetkel on seal ka ütlemata armas näitus üleval - Aide Leit-Lepmetsa "Pitsilised maalid". Soovitan!


Ja muidugi püsinäitus pitsilistest kleitidest, sallidest ja rättidest. Imeline! Keskus on läbi teinud aastaga suure muutuse, kõik on nii teistmoodi ja keskus elab, kihab nagu mesipuu :)


Mul vedas ikka väga, sattusin olema keskuses just samal ajal kui minu õpetaja Aime Edasi. Lahked prouad kutsusid kohvile ja nii ma seal siis mõned tunnid kohvitades ning kududes veetsin :)
Ütlemata mõnus oli :)

Ahjaa, Haapsalu Kultuurikeskuses on hetkel tore näitus - Kutsehariduskeskuse noorte lõputööd on väljas, kohe kohviku ees olevas ruumis. On restaureeritud mööblit, uut mööblit, kudumeid, tikandeid, heegeldatud pitsi ja käpikuid. Minge vaatama, väga ilus näitus on! Avatud 25. juulini.


Ka pitsikeskuse näitus on varsti maas, nii et kiirustage! Aga peale Aide Leit-Lepmetsa tuleb Nancy Bushi näitus, nii et ilu näidatakse jätkuvalt. Nancy peaks olema kohal ka pitsipäeval :)


Muide, Haapsalu maanteel on JÄLLE teetööd. Ma ei mäleta suve, mil seal poleks remonditud. Seekord on remont eriti ulatuslik. Kaks lõiku fooriga ning üks reguleerijaga. Nii et kel aja peale minek ja soov Haapsallu sõita, siis vast Keila kaudu on parem või siis planeerige pikemalt aega. Mul kulus 1h 45min 110km kilomeetri läbimiseks :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar