esmaspäev, 6. juuni 2011

Väikesed isiksused

Hoolimata ülekeemisest oli eilne kogemus täitsa tore. Näiteks sain ma tuttavaks pisikese Rasmusega, kes põeb päikeseallergiat. Oskariga, kellele meeldib pildistada autosid. Vanaemaga Paljassaarest, kellega ma sain üle pika aja vene keelt praktiseerida ja kelle lapselaps auto tagapingil õpetas mu ristilapsele vene keeles mängu "paber-käärid-kivi".

Muidugi sai nalja ka, ikka saab kui lapsi on palju, nad on väsinud ja ülemeelikud. Üks üritas trammipeatuses ronida posti mööda üles. Teine tegi muruplatsil hundirattaid. Tagapingineiud kruttisid aknad autos alla ja hakkasid lehvitama (ma ei osanud sõidu pealt neid aknaid lukku panna ju :D). Igatahes on kõikvõimalikel kasvatajatel ja õpetajatel raudsed närvid ja kõva tahtmine, sest sellise kamba ohjamine on omaette challange. Ja neil on terve nädal kunstitunnid! Ma näitan teile ühe õpilase tööd ka, minu meelest täitsa lahe!

Tundub, et ma esinesin "asendusõpetaja" rollis nii hästi, et üks lapsevanematest küsis : "mis kellaks me homme tuleme?" Äkki on aeg ametit vahetada :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar