reede, 6. mai 2011

WP keskkonnas blogijad

Ma ei saa enam teil kommenteerida, kirjutan, sisestan ja nagu lisaks aga siis kõik kaob. Täitsa veider tunne on, nagu maailmast ära eraldatud :D

Igatahes, Vardamoor, ma leidsin Wetterhoffi ja võin 50gr toki maha ärida kui sul on veel soovi.
Heidile -  lohu-lohu.
Trianglile - mu reisikinginimekiri on aastatega kokku kuivanud. Väga lähedased saavad kommi, ema alati kõrvarõngaid (ta kaotab neid nagu loom) ning aitab küll :).

Rohkem vist polnudki miskit.
Ilusad nädalavahetust ja emadele head emadepäeva!

2 kommentaari:

  1. Oo, kui armas, äkki sa helistad mulle jrgm nädal, saame kokku. Ma olen su tel numbri kuskile torganud, või sa lihtsalt ei vasta või on see keegi teine samanimeline.

    VastaKustuta
  2. Helistan homme! Mul telefon ikka sama ja vastamata kõnet ka polnud.
    Võtan lõnga igaks juhuks kaasa ka.

    VastaKustuta