teisipäev, 30. märts 2010

Suur lind

Täna koju sõites märkasin järsku puuoksal istumas hiigelsuurt lindu. No ses mõttes suurt, et enamasti meil ikka siuksed kirbud ju :). Kuna kiirust oli üksjagu ja teine auto taga, ei saanud hoogu järsult maha võtta. Soov oleks aga olnud, iseasi kas linnuke oleks mind ootama jäänud. Ja fotoka aku oli ka tühi, pilti poleks saanud... Jõudsin märgata, et oli samas toonis nagu puukoor, siuke hallikas ja särbu ning kujult meenutas nagu kakulist, st siuke lai ja lapik.

Mulle õudselt kakulised meeldivad. Kui mul vanaema vahtis loomaaias ainult ahve, siis mina vahiks ainult kakulisi ja kulle.

Mulle tundub, et võis olla midagi sellist aga ma annan omale aru, et see tunne on tekkinud pigem fantaasia sfääridest :P.
Kunagi ju ikka võiks siuksega kohtuda küll...

2 kommentaari:

  1. Kui mul ka sel aastal veab, siis mai keskpaigas on meite hundipoisi kuudipuu otsas neid kohe mitu tükki.
    Eks ma annan teada, näed oma silmaga ka ära.
    ja ma ei pelga selle vaatepildi nimel sulle öösel helistada :P

    VastaKustuta
  2. Mitu?! heldus aeg, äge!

    VastaKustuta