teisipäev, 15. september 2009

Kummiku und paanika

Lugesin juhtumisi täna Triibiku blogist kummikujuttu ja seejärel veel paranka muljeid ning siis olin sujuvalt juba Grossi kodukal, et selgitada lähib Grossikas. Koduteel põikasin poodi sisse ja tõin ära! Maksid 64 raha, pika säärega ja pisut suured :D aga sest pole miskit. Sokk mahub sisse, ütleks mu vanaema.
Sortimenti Jüris oli : lillad varjundiga ja helkuriga kannal, punasemummulised mustal põhjal, kirjud täpilised mustal põhjal, pealuudega valge-roosa mix ja siis need rohelised nagu Parankal.
Mulle meeldisid roosad pealuudega, irw aga see valge oli siuke, et juba kriipsud peal. Kujutlesin, kuidas varsti peale pealuu kontuuride muud polegi. Lilli und libikaid ei näinud ja numbrivalik oli piiratud. Nüüd painab, et äkki oleks pidanud ikka ostma pealuudega kah! Numbritest ma aru ei saanudki, osadel oli talla all 38 ja osadel 8, 10. Mina valisin 8 ning on tunne nagu oleks 38 kandis see suurus, sest mul muidu jalg 37.

Ai, ma olen uhke oma kummarite üle nüüd :D

14 kommentaari:

  1. :D õnnitleme! :D
    ja sa oled siis ka jürist?!
    (vahib hämmeldunult arvutit ja mõtleb, et kas ma siis ei elagi siinses külas üksi :)))

    VastaKustuta
  2. Ei ole Jürist, Jüri jäi lihtsalt seekord teepeale ette :D

    VastaKustuta
  3. assa uss, teil mõlemal on palju kihvtimad kossid kui mul! nutan end magama... see on see pioneeride saatus.

    VastaKustuta
  4. P.S. kummikud võiksid käia ikka JALALUUDEGA!

    VastaKustuta
  5. Säärekondid olid vist ka ikka... :P
    Triibik, tead, need roosad olid nii ilusad :D
    Ma käisin juba õues koerte ja kummikutega poseerimas. Natukene loksuvad aga mul oli paljas jalg ka. Sokk ikka sisse vaja panna, siis on bro! Aga on ikka ilusad nehhhhh :P

    VastaKustuta
  6. Ai, pagan, mul ka kummikuid vaja :D Homme kappan üle välu Grossi poodi, äkki on siin ka mõni potik veel alles :D
    - Savitaks

    VastaKustuta
  7. ahnus on piiritu :D Ma ostsin 2 paari, ühed rohelised kastekannude ja labidakestega ja teised kirjumummulised :D
    Äge, nüüd võib sügis tulla.

    -Savitaks

    VastaKustuta
  8. minul oleks ka hädasti vaja. ja nii normaalne hind (kui nad nüüd kohe ära ei lagune, mõtlen ma õelalt). kusagil sattusin kummikutega tõtt avaatama, aga ei olnud ilusad ja olid kallid. hmh. mulle on siis ka Jüri kõige lähem...vist.

    VastaKustuta
  9. Savitaks, kastekannudega rohelised?! Ohh, ma olen kade :D
    Annu, kas Maardu pole lähem? Ma ei tea ka..

    VastaKustuta
  10. oodake, ma olen nüüd pehmelt öelda kadedusest kirju.

    kas tuleb minna grossi söögipoodi või kuhu. mul on neid kummikuid täiesti kohe vaja

    VastaKustuta
  11. Neid kuidagi lahterdatakse jah aga mina käisin poes, mida kutsutakse nö söögipoeks ning seal oli eraldi nurk muule kraamile ka. Nii et proovi mingit poodi, Mustaka oma või Lasnaka nt.

    VastaKustuta
  12. Hernerohelised jah ja kastekannud ja labidakesed peal, tõeliselt lahedad kummarid.
    Lasnamäe Grossis (Katleri kooli taga) oli veel valikut. Tasub kiigata ka alla keldrikorrusel asuvasse osakonda, seal oli valikut veel.

    -Savitaks

    VastaKustuta
  13. heheh, tundub, et on aeg oma Nokiad üle pintseldada... igati äge ostlemine sul...

    VastaKustuta