laupäev, 22. august 2009

Lohemadu

Mõõtsin täna oma salli, tundus kohutavalt pikk aga mõõtmise tulemusena selgus, et suhe 1:3 pole ikka veel paigas. Ehh, nagu lohe!

Kootud on 140cm ning laiust on sallil 60cm , kulunud on 3 tokki Kidsilk Haze`t (3x25gr). Arvestades, et keskmiselt läheb pitssalli ikka 100gr vähemalt, on üsna loogish, et ma pean veel kuduma. Nii et need 2 tokki, mis ma poest sain, on vägagi abiks, 1 oleks olnud liiga vähe. 1 toki jagu läheb ilmselt veel pikkusesse ja siis 1 jääb pitsiks.

Pilt on jällegi mõttetu, see toon on nii imelik, proovin küll tumedusega mängida aga ikka jääb vale. Tegelikult on päris nunnu teine, ic. Siuke pehme ja õhuline, eile laotasin jalgadele kui kudusin, nii soe oli :). Ma nüüd sooviks, et too juba valmis oleks. Ma oskasin NII igava mustri valida, et tüdimus tuleb peale.

2 kommentaari:

  1. Mismoodu sa teda mõõdad, sikutad lihtsalt mingist kohast laiusest maksimaalselt pingule ja teistpidi samamoodi? Ma siin koon ja kõhklen, et mitu mustrikorda ikka peaks tegema, et kas 16 või 17.

    VastaKustuta
  2. Nojah, nii enamvähem laiali tirin ja plaanin ikka 220 aasa teha nagu raamatus.

    VastaKustuta